כל עסק זקוק לטלפונים, לקבלת והוצאת שיחות מסוגים שונים. הפתרון הידוע לניהול מתקדם של נושא זה, הן מרכזיות לעסקים. מדוע כדאי להשתמש במרכזיה כזו ולא להסתפק באוסף טלפונים רגיל? מה היא מרכזייה "בענן"? ומדוע כדאי לעסקים וותיקים וגם חדשים להכיר ולנסות טכנולוגיה זו?
מה זו מרכזיה לעסקים?
מרכזייה טלפונית היא מערכת שמנהלת את פעילות הטלפוניה בעסק, באופן הטוב ביותר. ליתר דיוק, היא מאפשרת לכם לנהל זאת, על פי דרישותיכם המיוחדות, בקלות וביעילות מרבית. מרכזיה כזו כוללת יכולות שימושיות רבות. היא מסוגלת לענות במקומכם לשיחות נכנסות, לפשט תהליך של הוצאת שיחות רבות בבת אחת ועוד. המרכזיות מאפשרות הקלטת שיחות נוחה, משפרות משמעותית יכולות ניהול חדרי וועידה, מזניקות קדימה את הטכנולוגיה הישנה של הפקס, מאפשרות שירות CallBack, ניוד מספרים ועוד. שימוש חכם ביכולות כאלה, מאפשר להשיג תועלות עסקיות רבות ולהשיג ייעול רוחבי בעסק. באמצעות שירות מרכזיה בענן לעסקים, ניתן לקדם את התועלות של מרכזיות אלה אפילו יותר, למצב המודרני והמתקדם ביותר. זהו סוג שירות אשר זמין לשימוש מהיר במיוחד, במחיר נוח שמתאים לכל עסק כמעט. שירות מרכזיה בענן, הוא חלק מקשת שירותי הענן הרחבה שזמינה כיום ולמעשה, הוא בין השירותים היותר בולטים במסגרתה.
מה היא מרכזיה בענן?
מרכזיה בענן לוקחת את רעיון המרכזייה העסקית ומגישה אותו בפורמט של שירות ענן. מבחינת משתמשי המרכזייה, הדבר דומה כמעט לגמרי לשימוש במרכזיה פנימית בעסק. אך מאחורי הקלעים, ברמה הטכנית של התשתיות, מדובר על מרכזיה שנמצאת למעשה אצל ספק חיצוני, “בענן". כלומר, זו מרכזיה שניגשים אליה למעשה מרחוק, דרך רשת האינטרנט. מודל צריכה זה, הופך את המרכזייה העסקית לכזו שנמצאת בהישג ידו של כל עסק כמעט. התשלום הוא תשלום חודשי קבוע, אשר נמצא ביחס ישר להיקף התכונות שבהן משתמשים והמשאבים שצורכים במסגרת השירות. אין צורך לבצע השקעה ראשונית ברכישה יקרה, לתחזק לבד מערכת פנימית מסורבלת וכדומה. כלומר, ההתנהלות סביב המרכזייה פשוטה במיוחד, כאשר זו מרכזיה בענן. יש לכך גם היבט חשוב של גמישות. ניתן לגשת לשירותי ענן מכל מקום ובכל זמן. זה אומר שהתקשורת של העסק זמינה לעובדים ומנהלים, גם כאשר הם מחוץ למבנה העסק ובזמנים שהם לא שעות העבודה הרגילות. אתם יכולים להיות למשל על חוף הים בחו"ל בזמן חופשה ולבדוק את מצב מערכת התקשורת שלכם בקלות. דוגמה נוספת: אתם יכולים לקבל שיחה נכנסת דחופה בסוף השבוע לבית, כאשר מבחינת המתקשר זו שיחה רגילה למספר הראשי של העסק.
מגוון יתרונות לקידום העסק
אלה כמה מהיתרונות הרבים של מרכזיות לעסקים בענן:
- שיפור התקשורת – ניהול משופר של התקשורת בעסק.
- שיפור שירות הלקוחות – אשר משליך גם על תדמית, השגת לקוחות חדשים ושימור לקוחות קיימים.
- אינטגרציה – חיבור יעיל למערכות ממוחשבות נוספות, באופן שמאפשר שיתוף מידע איתן, שימוש בווידאו, מסרים מידיים ועוד.
- שיפור הידע וההבנה – מרכזיות מסוג זה מקלות על איסוף וניתוח מידע חשוב לגבי התקשורת בעסק. זאת, מעבר ליכולות בסיסיות של ניהול מידע, כגון תיעוד מידע על פעילות המרכזייה או הקלטת שיחות.
- אינטגרציה עם סמארטפונים – מקלה על מינוף התקני מחשוב מודרניים וחשובים אלה, באמצעות “שלוחות סלולאריות” ועוד.
- חסכון משאבים – שימוש מחושב במרכזיות כאלה, עשוי לחסוך לעסק משאבים רבים, אם זה זמן, כוח אדם או כסף. זאת, תודות למגוון היבטים של השימוש בהן, כגון היכולת לבצע שיחות פנימיות בעסק בחינם.
לסיכום
התקדמו לטכנולוגיה העדכנית ביותר, באמצעות שדרוג התקשורת בעסק שלכם למרכזיית IP בענן.