לכל עסק יש את הנישה המיוחדת שבה הוא פועל וניהול אשראי חוץ בנקאי זו ללא ספק פעילות ייחודית. כיצד מנהלים זאת? אחת הדרכים הנפוצות לענות לשאלה זו, היא כיום מציאת תוכנה מתאימה. במקביל, עסקים רבים עובדים עם מערכות מסוג ERP ומתאימים אותן למטרות כאלה ואחרות. אז במה עדיף לבחור? מסתבר, שאפשר גם וגם, תוך מינוף היתרונות של שתי הגישות! כך לפחות, אם בוחרים במערכת ניהול חברות אשראי חוץ בנקאי בשם "תפנית". מה היא המערכת הזו? מה מיוחד בה? וכיצד היא שונה ממערכות ERP רגילות או מתוכנה ייעודית לניהול אשראי חוץ בנקאי בלבד? לפניכם סקירה תמציתית, שתספק נקודת מוצא טובה, לגבי פתרון מיוחד ומעניין זה.
פתרון ייחודי, לענף ייחודי
מתן הלוואות הוא דבר שניתן לנהל באופן הבסיסי ביותר, עם עט וכמה פתקים. כמובן, זהו תיאור מוגזם כמובן ובכוונה, בכדי להמחיש את המרחק הרב שאליו הגענו מכך כיום, בעסקים שמנהלים הלוואות. כל ניהול של עסק פשוט, כרוך כיום בלא מעט שימוש בתשתיות מחשוב. לא כל שכן, טיפול בנושא רגיש ומורכב, כמו מתן הלוואות וכל הקשור לכך. כדוגמה ניתן לקחת, את מערכת ניהול ההלוואות של תפנית, שהיא ללא ספק כלי מתוחכם למדי. ראשית, זו היא מערכת ERP או Enterprise Resource Planning. לרוב, ERP מתוארות כמערכות כלליות של ניהול עסקי, אותן מתאימים לעסק הספציפי בדרכים שונות. כאן מדובר על גישה מיוחדת, של התאמה מראש עבור מגזרים שונים. במקרה שלכם, מדובר על מגזר האשראי החוץ בנקאי. יש במבט על, שלוש נקודות מפתח חשובות למצוינות של פתרון זה:
- ERP איכותי – ראשית, זהו פתרון ERP מהשורה הראשונה, שפיתחה חטיבת המערכות העסקיות של מטריקס.
- התאמה למגזר – שנית, יש כאן התאמה מראש למגזר ניהול חברות האשראי החוץ בנקאי. התאמה זו היא בסט אוף בריד מסוגה. היא חוסכת לכם זמן רב וגם טעויות שונות, בכך שהכל כאמור מותאם מראש, לפעילויות המקובלות בתחום זה.
- יצרן איכותי – מטריקס עצמה, היא חברת טכנולוגיה מהבולטות, הוותיקות והמוערכות בארץ.
מודולים לכל מטרה
כמובן, חברה בתחום האשראי החוץ בנקאי לא עוסקת רק במתן אשראי. יש לה פעילות מורכבת, אשר כוללת היבטים רבים ושונים זה מזה. לכן, בכדי לכסות את כל הדרוש, תפנית תספק לכם שני סוגי "מודולים" שימושיים.
- מענה לפעילות המיוחדת – מחד, ישנם מודולים שמסייעים לנהל את הפעילות המיוחדת של אשראי חוץ בנקאי. זאת, כולל מודולים עבור מתן וקבלת הלוואות, פקטורינג, ניכיון המחאות וכרטיסי אשראי.
- מענה לשוטף – שנית, ישנם במערכת מודולים עבור ניהול שוטף מסוגים שונים. למשל: מודול הניהול הפיננסי יסייע לכם בניהול כספי. מודול ניהול קשרי הלקוחות (CRM) יאפשר לכם להתנהל בצורה המסודרת ביותר מול הלקוחות. מודול ניהול השרות ישלים אותו, עם הבטחת שרות לקוחות מיטבי. מודול ארכיון דיגיטלי, יאפשר לשמור את המסמכים השונים שלכם בצורה המסודרת ביותר, לחפש בהם בעתיד ולאחזר אותם בנוחות ובמהירות.
מענה לפרטי הפרטים
חברת מטריקס מפתחת את תפנית כשני עשורים, כך שזהו מוצר בשל במיוחד. הדבר מתבטא בפרטי הפרטים המקצועיים, של כל הדרוש לענף האשראי החוץ בנקאי. למשל, התייחסות במערכת לשיטות שונות של ריבית והצמדה, ניהול בטוחות להלוואה מסוגים שונים וכן סיוע במעקב אחר פרעון הלוואות.
לסיכום
אל תסתפקו בכלים מאולתרים או ברמה בינונית ומטה. ישנו כלי ייעודי להשגת מטרותיכם העסקיות ובמקרה של אשראי חוץ בנקאי, יש כאמור כלי מעולה וייעודי לכך – תפנית של מטריקס. כדאי לנסות.